KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga

  • masa pelepasan:2023-12-11 23:30:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:523
  • Penerangan pantas:

    Kohistan,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

KohistanApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

NembyOperasi pengubah tenggelam minyak

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, resulting in insulation damage.

Pasukan pengubah kuasa

Development CurriculumIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya,KohistanPengubah melangkah-up kilang kuasa, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

pelaburanTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar,KohistanBerapa banyak pengubah, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang,KohistanRalat pengubah kuasa, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

KohistanPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

KohistanMaklumat produk lain
  • ZutphenJembatan naik hidraulikMenangkan pasaran

    ZutphenJembatan naik hidraulikMenangkan pasaran

  • BotropJembatan pengangkutan gudangmaklumat berkaitan

    BotropJembatan pengangkutan gudangmaklumat berkaitan

  • BotropPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkadaran varieti sinergistik

    BotropPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkadaran varieti sinergistik

  • BotropLift rumah tangga 5 tingkat kecilApa masalah di pasaran industri

    BotropLift rumah tangga 5 tingkat kecilApa masalah di pasaran industri

  • IrbilPengubah kuasa sampahApa prestasi unggul

    IrbilPengubah kuasa sampahApa prestasi unggul

  • Biawa podraskaTrak angkat hidraulikCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    Biawa podraskaTrak angkat hidraulikCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

    Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga memberi anda KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga oleh syarikat kami, perkhidmatan KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga. KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KohistanPembuat pengubah jenis kering 630Adakah anda tahu bagaimana menjaga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!